Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 16:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.018.265+159.922.76 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 VRABIE, Silvia. Modelul de parteneriat educațional din triada „elev cu tulburări de spectru autist (tsa) – familie – școală”. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 393-399. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | ||||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.018.265+159.922.76 | ||||||
Pag. 393-399 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The model of investigating the educational partnership in the triad „student with ASD – family – school” started from the premise of the existence of three fundamental dimensions of educational inclusion of children with ASD: an intrapersonal, defined by constructs related to the child’s personality, more or less dispositional, a relational, interpersonal one, defined by the conscious, received / perceived and engaged relationships of the child in the school and family environment, and the reaction of the social environment regarding the socio-educational integration of the child with ASD. |
||||||
|