Modelul de parteneriat educațional din triada „elev cu tulburări de spectru autist (tsa) – familie – școală”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
468 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 16:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.018.265+159.922.76 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
VRABIE, Silvia. Modelul de parteneriat educațional din triada „elev cu tulburări de spectru autist (tsa) – familie – școală”. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 393-399. ISBN 978-9975-56-934-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională"
Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021

Modelul de parteneriat educațional din triada „elev cu tulburări de spectru autist (tsa) – familie – școală”

CZU: 376.018.265+159.922.76

Pag. 393-399

Vrabie Silvia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2022


Rezumat

The model of investigating the educational partnership in the triad „student with ASD – family – school” started from the premise of the existence of three fundamental dimensions of educational inclusion of children with ASD: an intrapersonal, defined by constructs related to the child’s personality, more or less dispositional, a relational, interpersonal one, defined by the conscious, received / perceived and engaged relationships of the child in the school and family environment, and the reaction of the social environment regarding the socio-educational integration of the child with ASD.