Articolul precedent |
Articolul urmator |
652 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 13:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (714) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658) |
SM ISO690:2012 FRUNZE, Olesea. Crearea sistemelor de educație reziliență în contextul riscului excluderii copiilor cu dizabilităţi din mediul educațional. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 144-149. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 144-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aspectul integraționist al educației a căpătat amploare grație reformelor din instituțiile politice şi transformărilor democratice din societate, ce au generat o schimbare în conștiința socială în ceea ce privește recunoașterea valorii în sine a personalității copilului, a dreptului său la libera alegere, autorealizare și formarea rezilienței și orientării spre viitor. Crearea sistemelor educaționale reziliente pentru copii cu nevoi speciale în procesul integrării în mediul școlar în prezent este una din cele mai importante probleme ale psihopedagogie speciale. Investigațiile acestei probleme sunt determinate nu numai de aspectul teoretic cât și de aspectul practic. Pentru a avea rezultate bune cu privire la procesul de integrare a copiilor cu CES în mediul școlar e necesar crearea unui mediu incluziv, fără riscuri de excludere socială. |
||||||
Cuvinte-cheie integrare, rezilință, sistem educaţional, riscuri, prevenire, integration, resilience, education system, risks, avert |
||||||
|