Articolul precedent |
Articolul urmator |
321 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 10:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:371.1+371.261 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1215) |
SM ISO690:2012 POPOV, Natalia. Învățarea vizibilă – principiu de sporire a calității procesului didactic. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 79-85. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:371.1+371.261 | ||||||
Pag. 79-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă: apariția și esența conceptului de învățare vizibilă ca principiu al îmbunătățirii calității procesului de predare și învățare și rolul profesorului în promovarea acestui principiu, caracteristicile profesorului - promotor al învățării vizibile și impactul acesteia asupra performanței elevilor, caracteristicile școlii cu învățare vizibilă și instrumentele pentru realizarea învățării vizibile. |
||||||
Cuvinte-cheie învățare vizibilă, calitate, profesor, performanțe elevilor, visible learning, Quality, teacher, student performance |
||||||
|