Învățarea vizibilă – principiu de sporire a calității procesului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
321 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 10:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:371.1+371.261 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1215)
SM ISO690:2012
POPOV, Natalia. Învățarea vizibilă – principiu de sporire a calității procesului didactic. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 79-85. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.2, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Învățarea vizibilă – principiu de sporire a calității procesului didactic

CZU: 37.02:371.1+371.261

Pag. 79-85

Popov Natalia
 
Centrul de Excelență în Energetică și Electronică din Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 29 ianuarie 2022


Rezumat

Acest articol prezintă: apariția și esența conceptului de învățare vizibilă ca principiu al îmbunătățirii calității procesului de predare și învățare și rolul profesorului în promovarea acestui principiu, caracteristicile profesorului - promotor al învățării vizibile și impactul acesteia asupra performanței elevilor, caracteristicile școlii cu învățare vizibilă și instrumentele pentru realizarea învățării vizibile.

This article presents: the emergence and the essence of the concept of visible learning as a principle of enhancing the quality of the teaching and learning process; the role of the teacher in promoting this principle; the characteristics of the teacher - promoter of visible learning and its impact on student performance; the characteristics of the school with visible learning and the tools for achieving visible learning.

Cuvinte-cheie
învățare vizibilă, calitate, profesor, performanțe elevilor,

visible learning, Quality, teacher, student performance