Articolul precedent |
Articolul urmator |
438 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 09:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:159.922.8+159.955 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 REPEȘCO, Gabriela. Pertinența strategiilor de monitorizare a diferitor tipuri de învățare în dezvoltarea gândirii independente la adolescenții din mediul academic. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 85-92. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:159.922.8+159.955 | ||||||
Pag. 85-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conținutul acestui articol include aspecte metodologice ale dezvoltării gândirii independente în mediul academic. Se argumentează semnificația și impactul unor tipuri de învățare, cu precădere a învățării transformative, pentru dezvoltarea gândirii independente. Se propun exemple de itemi pentru fiecare fază a învățării transformative ce le urmează subiectul și, implicit, o serie de strategii cognitive, metacognitive și afective ce stimulează gândirea independentă a formabililor |
||||||
Cuvinte-cheie învățare transformativă, fazele învățării transformative, gândire independentă, metacogniţie, strategii., transformative learning, phases of transformative learning, independent thinking, metacognition, strategies. |
||||||
|