Articolul precedent |
Articolul urmator |
347 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 21:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43+371.64/.69 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela. Utilizarea tablei interactive Jumboard în procesul de predare-învățare-evaluare cu studenții. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 44-48. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43+371.64/.69 | ||||||
Pag. 44-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol, autorul analizează deosebirea dintre învățarea față-în-față și cea la distanță, depistând avantajele și dezavantajele acesteia prin realizarea unui sondaj. Sunt descrise aspectele teoretice și metodologice a utilizării tablei interactive Jumboard în cadrul cursului și seminarului universitar. Sunt prezentate exemple de tehnici concrete aplicate la lecții. |
||||||
Cuvinte-cheie distance learning, Jumboard, interactive whiteboard, învățare la distanță, tablă interactivă, Jumboard |
||||||
|