Utilizarea tablei interactive Jumboard în procesul de predare-învățare-evaluare cu studenții
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
348 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 21:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43+371.64/.69 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
GÎNJU, Stela. Utilizarea tablei interactive Jumboard în procesul de predare-învățare-evaluare cu studenții. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 44-48. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.2, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Utilizarea tablei interactive Jumboard în procesul de predare-învățare-evaluare cu studenții

CZU: 37.018.43+371.64/.69

Pag. 44-48

Gînju Stela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2022


Rezumat

În prezentul articol, autorul analizează deosebirea dintre învățarea față-în-față și cea la distanță, depistând avantajele și dezavantajele acesteia prin realizarea unui sondaj. Sunt descrise aspectele teoretice și metodologice a utilizării tablei interactive Jumboard în cadrul cursului și seminarului universitar. Sunt prezentate exemple de tehnici concrete aplicate la lecții.

In this article, the author analyzes the difference between face-to-face and distance learning, identifying its advantages and disadvantages by conducting a survey. The theoretical and methodological aspects of using the Jumboard interactive whiteboard in the university course and seminar are described. Examples of concrete techniques applied to lessons are presented.

Cuvinte-cheie
distance learning, Jumboard, interactive whiteboard,

învățare la distanță, tablă interactivă, Jumboard