Articolul precedent |
Articolul urmator |
486 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 21:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.42/.43:001.2+373.5 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 DOROBANȚU-DINA, Roxana-Georgeta. Abordarea interdisciplinară în formarea competenței interculturale elevilor din clasele gimnaziale. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 34-44. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.42/.43:001.2+373.5 | ||||||
Pag. 34-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față tratează educația interculturală din perspectivă interdisciplinară, în baza unor abordări teoretice și practice, având ca scop formarea competenței interculturale elevilor din clasele gimnaziale. Domeniile cele mai atractive prin care își găsește aplicabilitatea interdisciplinar educația interculturală, în cadrul cărora se formează competența interculturală la gimnaziu sunt: limbă și comunicare, religie, educație civică, limbi moderne, istorie, geografie, desen, muzică, TIC, educație fizică, educație tehnologică. Pornind de la premisa educării elevilor în spiritul toleranței, înțelegerii, comunicării din perspectivă culturală, etnică, lingvistică, socială, confesională - educația interculturală trece ca un filon prin toate etapele școlarității și se prelungește pe tot parcursul vieții. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie interculturală, competenţă, competenţă interculturală, abordare interdisciplinară, intercultural education, competence, intercultural competence, interdisciplinary approach |
||||||
|