Utilizarea de noi tehnologii în managementul instituției de învățământ preuniversitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
359 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-05 19:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.21+004 (1)
Educație (14877)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280)
SM ISO690:2012
. Utilizarea de noi tehnologii în managementul instituției de învățământ preuniversitar. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 161-165. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Utilizarea de noi tehnologii în managementul instituției de învățământ preuniversitar

CZU: 371.21+004

Pag. 161-165

12
 
1 Liceul Tehnologic „Sfântul Mucenic Sava” din Berca, Buzău, România,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2022


Rezumat

Simplul fapt că tehnologia ne însoțește peste tot este un motiv suficient de bun pentru a schimba modul în care tinerii asimilează informația. În multe state europene și americane, companiile IT, împreună cu guvernele, au implementat cu succes mii de proiecte în instituții de învățământ. Pentru a facilita accesul la informații și cursuri, orele interactive bazate pe programe software create special pentru educație au îmbunătățit mult nu numai procesul de predare / învățare, ci și relația dintre elevi și profesori și relațiile dintre părinți și elevi. Copiii reprezintă viitorul unei societăți, motiv pentru care este important pentru ei să dobândească abilitățile necesare pentru a trăi decent în societate. Deoarece tehnologia poate fi o sursă de distragere a atenției, programele puse în aplicare în școli ar trebui să urmărească să ofere elevului o experiență de învățare interactivă, bogată și variată, care îi ajută să devină mai disciplinați și mai informați.

The mere fact that technology is with us everywhere is a good enough reason to change the way young people assimilate information. In many European and American states, IT companies, together with governments, have successfully implemented thousands of projects in educational institutions. To facilitate access to information and courses, interactive classes based on software programs created specifically for education have greatly improved not only the teaching / learning process, but also the relationship between students and teachers and the relationship between parents and students. Children represent the future of a society, which is why it is important for them to acquire the skills necessary to live decently in society. Because technology can be a source of distraction, curricula implemented in schools should aim to provide the student with a rich and varied interactive learning experience that helps them become more disciplined and informed.

Cuvinte-cheie
management, tehnologie, educaţie,

management, technology, eduaction