Articolul precedent |
Articolul urmator |
437 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7:371.212 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 SILISTRARU, Nicolae. Învatarea în pandemie sau cum „să înveți” online. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 182-190. ISBN 978-9975-76-369-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7:371.212 | ||||||
Pag. 182-190 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fiecare instituție de învățământ din țară și din afară, au propria poveste despre procesul de învățare online. Când condițiile pandemice ne-au obligat să găsim modalități de existență, învățarea online a reprezentat cea mai bună alternativă. Profesorii au fost în căutarea platformelor de învățare eficiente, elevii s-au pomenit în zona lor de confort și părinții au realizat dificultățile învîțării direct de la „sursă”. Trăiri cu anxietate, cu adaptabilitate și flexibilitate, au conturat această perioadă și ne-au învățat că educația și sănătatea trebuie să constituie prioritatățile fiecărui stat. |
||||||
Cuvinte-cheie învățarea în pandemie, online, chestionar, platforme și aplicații digitale, formare, lecţie, learning in the pandemic, online, questionnaire, digital platforms and applications, training, lesson |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Silistraru, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Învatarea în pandemie sau cum „să înveți” online</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-368-4.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>învățarea în pandemie</subject> <subject>online</subject> <subject>chestionar</subject> <subject>platforme și aplicații digitale</subject> <subject>formare</subject> <subject>lecţie</subject> <subject>learning in the pandemic</subject> <subject>online</subject> <subject>questionnaire</subject> <subject>digital platforms and applications</subject> <subject>training</subject> <subject>lesson</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015.3+159.922.7:371.212</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Fiecare instituție de învățământ din țară și din afară, au propria poveste despre procesul de învățare online. Când condițiile pandemice ne-au obligat să găsim modalități de existență, învățarea online a reprezentat cea mai bună alternativă. Profesorii au fost în căutarea platformelor de învățare eficiente, elevii s-au pomenit în zona lor de confort și părinții au realizat dificultățile învîțării direct de la „sursă”. Trăiri cu anxietate, cu adaptabilitate și flexibilitate, au conturat această perioadă și ne-au învățat că educația și sănătatea trebuie să constituie prioritatățile fiecărui stat.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Every educational institution in the country and abroad, have their own story about the online learning process. When pandemic conditions forced us to find ways to exist, online learning was the best alternative. Teachers were looking for effective learning platforms, students found themselves in their comfort zone and parents who realized the difficulties of learning directly from the "source". Feelings with anxiety, adaptability and flexibility, have marked this period and taught us that education and health must be the priorities of each state.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>