Articolul precedent |
Articolul urmator |
415 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 21:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:371.11+37.015.3 (1) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 MUSTAȚĂ, Nicoleta. Importanța climatului școlar în eficientizarea activității educaționale. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 191-193. ISBN 978-9975-76-369-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:371.11+37.015.3 | ||||||
Pag. 191-193 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol îşi propune să clarifice conceptul de climat organizaţional şcolar, să precizeze care sunt dimensiunile, structura, funcţia, factorii determinanţi şi importanţa climatului organizaţional în eficientizarea activităţii instructiv–educative. Eficiența activității de instruire depinde de competenţa activităţii manageriale din şcoală și de calitatea climatului educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie climat organizaţional, dimensiunea, structura, funcția, factorii, organizational climate, size, structure, function, factors |
||||||
|