Învatarea în pandemie sau cum „să înveți” online
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
406 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-10 19:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7:371.212 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844)
Psihologie (3327)
SM ISO690:2012
SILISTRARU, Nicolae. Învatarea în pandemie sau cum „să înveți” online. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 182-190. ISBN 978-9975-76-369-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii
Ediția 1, vol.1, 2021
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii"
Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021

Învatarea în pandemie sau cum „să înveți” online

CZU: 37.015.3+159.922.7:371.212

Pag. 182-190

Silistraru Nicolae
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2022


Rezumat

Fiecare instituție de învățământ din țară și din afară, au propria poveste despre procesul de învățare online. Când condițiile pandemice ne-au obligat să găsim modalități de existență, învățarea online a reprezentat cea mai bună alternativă. Profesorii au fost în căutarea platformelor de învățare eficiente, elevii s-au pomenit în zona lor de confort și părinții au realizat dificultățile învîțării direct de la „sursă”. Trăiri cu anxietate, cu adaptabilitate și flexibilitate, au conturat această perioadă și ne-au învățat că educația și sănătatea trebuie să constituie prioritatățile fiecărui stat.

Every educational institution in the country and abroad, have their own story about the online learning process. When pandemic conditions forced us to find ways to exist, online learning was the best alternative. Teachers were looking for effective learning platforms, students found themselves in their comfort zone and parents who realized the difficulties of learning directly from the "source". Feelings with anxiety, adaptability and flexibility, have marked this period and taught us that education and health must be the priorities of each state.

Cuvinte-cheie
învățarea în pandemie, online, chestionar, platforme și aplicații digitale, formare, lecţie,

learning in the pandemic, online, questionnaire, digital platforms and applications, training, lesson