Marketingul intern - o nouă abordare în dezvoltarea întreprinderilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
441 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-18 10:55
SM ISO690:2012
SLUTU, Rodica. Marketingul intern - o nouă abordare în dezvoltarea întreprinderilor. In: Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE, 16-17 septembrie 2016, Bălți. Bălți: Editura acreditata CNCSIS, 2017, pp. 77-81. ISBN 97 8-606-13-3 6-11 -5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE 2017
Conferința "Asigurarea viabilitifii economico-mana geriale pentru dezvoltarea durabill a economiei regionale in conditiile integrlrii in UE"
Bălți, Moldova, 16-17 septembrie 2016

Marketingul intern - o nouă abordare în dezvoltarea întreprinderilor


Pag. 77-81

Slutu Rodica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2022


Rezumat

Marketing is insufficient when it is a simple compartment of enterprise, it becomes appropriate only when all employees are aware of their influence on consumer satisfaction. In specialized literature there are a variety of approaches to what is internal marketing. This variety of approaches led to a variety of activities, being specific for this type of marketing. The diversity of interpretations and definitions led to difficulties in implementation and widespread adoption of the concept.

Cuvinte-cheie
internal marketing, human resources management, employee, organizational communication

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Slutu, R.</dc:creator>
<dc:date>2017</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'><p>Marketing is insufficient when it is a simple compartment of enterprise, it becomes appropriate only when all employees are aware of their influence on consumer satisfaction. In specialized literature there are a variety of approaches to what is internal marketing. This variety of approaches led to a variety of activities, being specific for this type of marketing. The diversity of interpretations and definitions led to difficulties in implementation and widespread adoption of the concept.</p></dc:description>
<dc:source>Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE () 77-81</dc:source>
<dc:subject>internal marketing</dc:subject>
<dc:subject>human resources management</dc:subject>
<dc:subject>employee</dc:subject>
<dc:subject>organizational communication</dc:subject>
<dc:title>Marketingul intern - o nouă abordare &icirc;n dezvoltarea &icirc;ntreprinderilor</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>