Articolul precedent |
Articolul urmator |
371 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-07 19:46 |
SM ISO690:2012 МАТВЕЕВА, Елена. Event-маркетинг в интегрированных маркетинговых коммуникациях: теоретический аспект. In: Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE, 16-17 septembrie 2016, Bălți. Bălți: Editura acreditata CNCSIS, 2017, pp. 74-77. ISBN 97 8-606-13-3 6-11 -5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE 2017 | ||||||
Conferința "Asigurarea viabilitifii economico-mana geriale pentru dezvoltarea durabill a economiei regionale in conditiile integrlrii in UE" Bălți, Moldova, 16-17 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 74-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses various interpretations of the concept of event, event-marketing, revealed similarities and differences in domestic and foreign authors. Special attention is paid to the inadmissibility of identifying eventmarketing and event-management. |
||||||
Cuvinte-cheie event, event-marketing, event-management, Advertising, promotion, brand |
||||||
|