Event-маркетинг в интегрированных маркетинговых коммуникациях: теоретический аспект
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
371 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-07 19:46
SM ISO690:2012
МАТВЕЕВА, Елена. Event-маркетинг в интегрированных маркетинговых коммуникациях: теоретический аспект. In: Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE, 16-17 septembrie 2016, Bălți. Bălți: Editura acreditata CNCSIS, 2017, pp. 74-77. ISBN 97 8-606-13-3 6-11 -5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE 2017
Conferința "Asigurarea viabilitifii economico-mana geriale pentru dezvoltarea durabill a economiei regionale in conditiile integrlrii in UE"
Bălți, Moldova, 16-17 septembrie 2016

Event-маркетинг в интегрированных маркетинговых коммуникациях: теоретический аспект


Pag. 74-77

Матвеева Елена
 
Новгородский Государственный Университет имени Ярослава Мудрого
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2021


Rezumat

The article discusses various interpretations of the concept of event, event-marketing, revealed similarities and differences in domestic and foreign authors. Special attention is paid to the inadmissibility of identifying eventmarketing and event-management.

Cuvinte-cheie
event, event-marketing, event-management, Advertising, promotion, brand