Articolul precedent |
Articolul urmator |
383 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 00:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:93+373.3 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
GEOGRAFIE. BIOGRAFIE. ISTORIE (3859) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Aliona. Aplicarea metodelor interactive în studierea personalităților istorice în clasa a IV-a. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 41-48. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:93+373.3 | ||||||
Pag. 41-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educarea tinerii generaţii prin stabilirea calităţilor pe care ar trebui să le aibă o personalitate și prin oferirea de modele din istorie, precum şi din zilele noastre, este un deziderat modern, deoarece elevii la vârsta aceasta caută personalităţi pe care să le imite. Personalitățile istorice sunt persoanele, care au marcat istoria lumii și au oferit o privire de ansamblu asupra unor evenimente istorice majore, care și-au lăsat amprenta asupra lumii și au modelat-o pe cea în care trăim astăzi. Pentru caracterizarea unei personalităţi istorice este necesar: selectarea informaţiilor din manualele şcolare, dicţionare, lucrări cu caracter istoric ştiinţific etc. despre personalitatea care ne interesează; evidențierea evenimentelor principale din viaţa personalităţii date; plasarea informaţiilor colectate în ordine cronologică pe linia timpului; enumerarea ideilor principale care vor servi drept ghid pentru reflecţie; elaborarea planului de idei a prezentării generale a personalităţii istorice etc. |
||||||
Cuvinte-cheie istorie, personalitate istorică, metodă interactivă, elevi, history, historical personality, interactive method, students |
||||||
|