Articolul precedent |
Articolul urmator |
610 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 13:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3028:373.3 (1) |
Educație (14334) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CORGHENCEA, Nina. Modalități de stimulare a interesului pentru lectură în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 48-53. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3028:373.3 | ||||||
Pag. 48-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cartea îi oferă celui ce o parcurge, pe lângă satisfacţiile pe care le aduce orice fapt de cultură, prilejuri unice de reflexie şi de trăiri spirituale. Ea îndeamnă la introspecţie, contribuie substanţial la formarea şi modelarea personalităţii şi comportamentului cititorului. În vederea stimulării interesului pentru lectură în perioada şcolarităţii mici sunt utilizate diverse modalități, cum sunt: stimularea gustului pentru lectură, apropierea copiilor de carte şi de cuvântul scris, formarea unei atitudini de faţă de carte/personaje literare, familiarizarea elevilor cu diferite tipuri de scriere, îmbunătăţirea comunicării orale şi stimularea interesului pentru citit-scris; stimularea imaginaţiei şi a creativităţii verbale, împărtăşirea experienţelor personale; cunoaşterea bibliotecilor. |
||||||
Cuvinte-cheie carte, lectură, modalități de stimulare a lecturii, elevi, book, reading, ways to stimulate reading, students |
||||||
|