Modalități de stimulare a interesului pentru lectură în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
610 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 13:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3028:373.3 (1)
Educație (14334)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
CORGHENCEA, Nina. Modalități de stimulare a interesului pentru lectură în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 48-53. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Modalități de stimulare a interesului pentru lectură în clasele primare

CZU: 371.3028:373.3

Pag. 48-53

Corghencea Nina
 
Liceul Teoretic „Liviu Deleanu”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Cartea îi oferă celui ce o parcurge, pe lângă satisfacţiile pe care le aduce orice fapt de cultură, prilejuri unice de reflexie şi de trăiri spirituale. Ea îndeamnă la introspecţie, contribuie substanţial la formarea şi modelarea personalităţii şi comportamentului cititorului. În vederea stimulării interesului pentru lectură în perioada şcolarităţii mici sunt utilizate diverse modalități, cum sunt: stimularea gustului pentru lectură, apropierea copiilor de carte şi de cuvântul scris, formarea unei atitudini de faţă de carte/personaje literare, familiarizarea elevilor cu diferite tipuri de scriere, îmbunătăţirea comunicării orale şi stimularea interesului pentru citit-scris; stimularea imaginaţiei şi a creativităţii verbale, împărtăşirea experienţelor personale; cunoaşterea bibliotecilor.

The book offers the reader, in addition to the satisfactions that any cultural event brings, unique opportunities for reflection and spiritual experiences. It urges introspection, contributes substantially to the formation and shaping of the reader's personality and behavior. In order to stimulate the interest for reading during low school, various ways are used, such as: stimulating the taste for reading, bringing children closer to books and the written word, forming an attitude towards books / literary characters, familiarizing students with different types of writing , improving oral communication and stimulating interest in reading and writing; stimulating imagination and verbal creativity, sharing personal experiences; knowledge of libraries.

Cuvinte-cheie
carte, lectură, modalități de stimulare a lecturii, elevi,

book, reading, ways to stimulate reading, students