Articolul precedent |
Articolul urmator |
446 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 14:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034:373.3 (1) |
Educație (14391) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena, CREȚU, Dorina. Strategii interactive de educație morală a elevilor de vârsta școlară mica. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 53-59. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.034:373.3 | ||||||
Pag. 53-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea și dezvoltarea comportamentului moral al elevilor din clasele primare este determinat de toți factorii educaționali: familie, grădiniță, școală, mass-media etc. Metodele de educație morală au un rol formativ, constructiv, de formare nemijlocită a unei conștiințe şi conduite etice demne, civilizate. |
||||||
Cuvinte-cheie comportament moral, metode interactive, conștiință morală, conduită morală, moral behavior, interactive methods, moral conscience, moral conduct |
||||||
|