Strategii interactive de educație morală a elevilor de vârsta școlară mica
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
446 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 14:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.034:373.3 (1)
Educație (14391)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena, CREȚU, Dorina. Strategii interactive de educație morală a elevilor de vârsta școlară mica. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 53-59. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Strategii interactive de educație morală a elevilor de vârsta școlară mica

CZU: 37.034:373.3

Pag. 53-59

Vinnicenco Elena1, Crețu Dorina2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Formarea și dezvoltarea comportamentului moral al elevilor din clasele primare este determinat de toți factorii educaționali: familie, grădiniță, școală, mass-media etc. Metodele de educație morală au un rol formativ, constructiv, de formare nemijlocită a unei conștiințe şi conduite etice demne, civilizate.

The formation and development of the moral behavior of primary school students is determined by all educational factors: family, kindergarten, school, media, etc. The methods of moral education have a formative and constructive role of the direct formation of a dignified, civilized and ethical conscience and conduct.

Cuvinte-cheie
comportament moral, metode interactive, conștiință morală, conduită morală,

moral behavior, interactive methods, moral conscience, moral conduct