Strategii de formare și dezvoltare a capacităților de înmulțire și împărțire a numerelor naturale la elevii din clasa a III-a
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
672 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 14:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.351 (1)
Educație (15072)
SM ISO690:2012
CIUBUC, Rita, NOUR, Alexandra. Strategii de formare și dezvoltare a capacităților de înmulțire și împărțire a numerelor naturale la elevii din clasa a III-a. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 35-40. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Strategii de formare și dezvoltare a capacităților de înmulțire și împărțire a numerelor naturale la elevii din clasa a III-a

CZU: 371.351

Pag. 35-40

Ciubuc Rita1, Nour Alexandra2
 
1 IP Liceul Teoretic "Budești",
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

În cadrul studierii matematicii în învățământul primar se realizează dezvoltarea gândirii logice, cultivarea calităților acesteia prin exersarea operațiilor sale, dezvoltarea atenției voluntare stabile, a memoriei logice, cultivarea unor trăsături pozitive de voință și caracter (perseverență, răbdare, disciplină), cultivarea creativității la elevi, formarea unui limbaj matematic corect și tranferarea unor termeni matematici în vocabularul activ al elevilor.

In the study of mathematics in primary education is developed the development of logical thinking, cultivating its qualities by practicing its operations, developing stable voluntary attention, logical memory, cultivating positive traits of will and character (perseverance, patience, discipline), cultivating creativity in students, forming a correct mathematical language and transferring some mathematical terms in the active vocabulary of the students.

Cuvinte-cheie
număr natural, înmulțire, împărţire, produs, deîmpărțit, împărțitor, cât, metodă, procedeu, strategii, exerciţiu, problematizare, expunere, problemă,

natural number, multiplication, division, product, divided, divisor, how much, Method, procedure, Strategies, Exercise, problematization, exposure, problem