Articolul precedent |
Articolul urmator |
672 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 14:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.351 (1) |
Educație (15072) |
SM ISO690:2012 CIUBUC, Rita, NOUR, Alexandra. Strategii de formare și dezvoltare a capacităților de înmulțire și împărțire a numerelor naturale la elevii din clasa a III-a. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 35-40. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 371.351 | ||||||||
Pag. 35-40 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
În cadrul studierii matematicii în învățământul primar se realizează dezvoltarea gândirii logice, cultivarea calităților acesteia prin exersarea operațiilor sale, dezvoltarea atenției voluntare stabile, a memoriei logice, cultivarea unor trăsături pozitive de voință și caracter (perseverență, răbdare, disciplină), cultivarea creativității la elevi, formarea unui limbaj matematic corect și tranferarea unor termeni matematici în vocabularul activ al elevilor. |
||||||||
Cuvinte-cheie număr natural, înmulțire, împărţire, produs, deîmpărțit, împărțitor, cât, metodă, procedeu, strategii, exerciţiu, problematizare, expunere, problemă, natural number, multiplication, division, product, divided, divisor, how much, Method, procedure, Strategies, Exercise, problematization, exposure, problem |
||||||||
|