Articolul precedent |
Articolul urmator |
532 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.854 (41) |
Educație (14391) |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Elena. Optimizarea procesului de predare-învățare a chimiei prin dezvoltarea gândirii critice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 188-196. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.854 | ||||||
Pag. 188-196 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O învățare eficientă, durabilă, este aceea care are la bază participarea activă a elevului la descoperirea informațiilor, a sensului și utilității lor. Predarea, implică în esența sa, procesul de formare a elevilor în cadrul instruirii. Profesorul de chimie nu este numai o sursă de informare a elevilor; el este în același timp, specialistul care știe să trateze această informație, s-o prelucreze astfel încât s-o adapteze la sistemul de gândire al celor ce învață, s-o facă asimilabilă. De asemenea el îi învață tehnici ale activității de învățare care să le permită să se autoinstruiască. Astfel că funcțiile predării se extind de la comunicarea informației, care-și menține un rol important, la activități de organizare, de conducere și dirijare a învățării, de inovare a procesului de învățământ și de creativitate didactică |
||||||
Cuvinte-cheie gândirea critică, învățarea critică, predare-învăţare, competenţă, critical thinking, critical learning, teaching and learning, competence |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Prunici, E.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Optimizarea procesului de predare-învățare a chimiei prin dezvoltarea gândirii critice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975- 76-360-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>gândirea critică</subject> <subject>învățarea critică</subject> <subject>predare-învăţare</subject> <subject>competenţă</subject> <subject>critical thinking</subject> <subject>critical learning</subject> <subject>teaching and learning</subject> <subject>competence</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>372.854</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>O învățare eficientă, durabilă, este aceea care are la bază participarea activă a elevului la descoperirea informațiilor, a sensului și utilității lor. Predarea, implică în esența sa, procesul de formare a elevilor în cadrul instruirii. Profesorul de chimie nu este numai o sursă de informare a elevilor; el este în același timp, specialistul care știe să trateze această informație, s-o prelucreze astfel încât s-o adapteze la sistemul de gândire al celor ce învață, s-o facă asimilabilă. De asemenea el îi învață tehnici ale activității de învățare care să le permită să se autoinstruiască. Astfel că funcțiile predării se extind de la comunicarea informației, care-și menține un rol important, la activități de organizare, de conducere și dirijare a învățării, de inovare a procesului de învățământ și de creativitate didactică</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Effective, sustainable learning is based on the active participation of the student in the Information discovery, its meaning and usefulness.Teaching, implies in its essence, the process of training students within the framework of education. The chemistry teacher is not only a source of information for the students; he is also the specialist who knows how to treat this information, to process it in an such way, to adapt it to the thinking system of those who are learning, also to make it assimilable. He also teaches them activity learning techniques that allow them to educate themselves by their own. Therefore, the teaching functions extend from the communication of the information, which remains an important role, to Organization activities such as leadership and learning process directing, educational process innovations and didactic creativity.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>