Asigurarea conexiunilor interdisciplinare în programele de formare continuă destinate profesorilor de fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
532 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-24 17:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.2+371.14:53 (1)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392)
Educație (14334)
Fizică (1735)
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel. Asigurarea conexiunilor interdisciplinare în programele de formare continuă destinate profesorilor de fizică. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 24-26. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Asigurarea conexiunilor interdisciplinare în programele de formare continuă destinate profesorilor de fizică

CZU: 001.2+371.14:53

Pag. 24-26

Bocancea Viorel
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

Asigurarea conexiunilor interdisciplinare prezintă un subiect de interes sporit la activitățile de formare continuă a profesorilor de fizică. Acesta rezultă din necesitatea evidenței acestor conexiuni în procesul de predare-învățare a fizicii. Am utilizat metoda analizei de conținut la examinarea programelor de formare continuă de la centrele de formare, solicitate de profesorii de fizică.

Ensuring interdisciplinary connections is a topic of increased interest in the ongoing training of physics teachers. It results from the need to record these connections in the teaching-learning process of physics. We used the method of content analysis when examining continuing education programs from education centers, requested by physics teachers.

Cuvinte-cheie
asigurarea conexiunilor interdisciplinare, formare continuă a profesorilor de fizică.,

ensuring interdisciplinary connections, continuous training of physics teachers