Articolul precedent |
Articolul urmator |
377 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-14 19:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:004 (31) |
Educație (14518) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4209) |
SM ISO690:2012 MAXIAN, Pavel. Paradigma STEAM: re-imaginarea educației. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 268-271. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:004 | ||||||
Pag. 268-271 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Termenul STEAM este folosit în moduri foarte diferite în educație. De la un simplu acronim care face referire la cele cinci câmpuri discrete la o modalitate de indicare a acestor câmpuri, au obiective, metodologii și problematici comune. Astăzi, disciplinele STEAM sunt predate în principal într-un mod izolat, dar avem nevoie ca STEAM să fie predate într-un mod integrat. Dacă vom „STEAM”(eng. ”aburi”) educația, ne putem asigura că viitorii cetățeni vor fi gata să abordeze orice problemă din societate, într-un mod colaborativ, critic și eficient. |
||||||
Cuvinte-cheie STEAM, educaţie, paradigmă, schimbare., STEAM, education, paradigm, challenge |
||||||
|