Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
418 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-21 20:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:[57+911+004] (1) |
Organizarea instruirii (533) |
Științe biologice în general (3591) |
Geografie generală. Știința factorilor geografici (geografie sistematică). Geografie teoretică (146) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 VATAVU, Olesea. Formarea competențelor specifice la orele de biologie și geografie prin aplicația Plickers . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 84-85. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5597046 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5597046 | ||||||
CZU: 37.091:[57+911+004] | ||||||
Pag. 84-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de formare a competențelor specifice la orele de biologie și geografie capătă un nou impuls prin valorificarea instrumentelor TIC. Articolul prezintă oportunitățile utilizării aplicației Plickers la lecții, evidențiind avantajele și beneficiile în procesul de predare-învățare-evaluare |
||||||
Cuvinte-cheie biologie, geografie, TIC, plickers, biology, geography, tic, Plickers |
||||||
|