Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
437 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-04 12:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:911 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3895) |
Geografie generală. Știința factorilor geografici (geografie sistematică). Geografie teoretică (146) |
SM ISO690:2012 VOLONTIR, Nina. Utilizarea descrierilor literare ale peisajelor naturale în predarea și învățarea de calitate a geografiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 80-83. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5596658 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5596658 | ||||||
CZU: 37.016:911 | ||||||
Pag. 80-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate câteva exemple de utilizare, la lecțiile de geografie, a unor fragmente de descrieri literare de peisaje naturale sau de componente exacte de mediu. Asemenea secvențe pot fi utilizate în predarea și învățarea geografiei atât ca instrumente de lucru individual, de lucru frontal, de lucru în grup, dar și ca instrumente de evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură geografică, disciplina Geografie, descrieri literare, predarea și învățarea geografiei, geography, description of nature, geographical reading, teaching and learning geography |
||||||
|