Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-21 20:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:[57+911+004] (1) |
Organization of instruction (561) |
Biological sciences in general (3675) |
General geography. Science of geographical factors (systematic geography). Theoretical geography (153) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4286) |
![]() VATAVU, Olesea. Formarea competențelor specifice la orele de biologie și geografie prin aplicația Plickers . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 4-5(128-129), pp. 84-85. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5597046 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(128-129) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5597046 | ||||||
CZU: 37.091:[57+911+004] | ||||||
Pag. 84-85 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de formare a competențelor specifice la orele de biologie și geografie capătă un nou impuls prin valorificarea instrumentelor TIC. Articolul prezintă oportunitățile utilizării aplicației Plickers la lecții, evidențiind avantajele și beneficiile în procesul de predare-învățare-evaluare |
||||||
Cuvinte-cheie biologie, geografie, TIC, plickers, biology, geography, tic, Plickers |
||||||
|