Articolul precedent |
Articolul urmator |
407 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-04 20:21 |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana. Învățarea prin proiect la disciplina informatica în clasa a XII-a. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 216-220. ISBN 978-9975-76- 342-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 216-220 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dinamica lumii contemporane, mai ales perspectiva tehnologiilor, reprezintă, fără îndoială, o provocare pentru predarea-învăţarea Informaticii în școală, în vederea adaptării strategiilor eficiente, eficace şi inovative de cunoaştere. Utilizarea metodei proiectului în procesul instructiv-educativ asigură posibilitatea intercalării de conținuturi inter- și trans-disciplinare. Curriculumul la Informatică (ediția 2019), propune elevilor abordarea conținuturilor din perspectiva realizării proiectului individual sau în grup prin valorificarea cunoștințelor, datorită gradului ridicat de aplicabilitate imediată. |
||||||
Cuvinte-cheie metoda Proiectului, învățarea prin proiectului, cunoştinţe, competențe, aptitudini, abilităţi, informatica, project method, project learning, knowledge, skills, aptitudes, skills, computer science |
||||||
|