Abordarea tridimensională a educației STEAM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
382 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-26 18:05
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. Abordarea tridimensională a educației STEAM. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 208-216. ISBN 978-9975-76- 342-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. IV, nr.2, 2021
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021

Abordarea tridimensională a educației STEAM


Pag. 208-216

Cazacioc Nadejda12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni
 
 
Disponibil în IBN: 4 noiembrie 2021


Rezumat

Formarea personalității unui ”Om” în devenire este nobila misiune care revine deopotrivă, profesorilor și părinților. Doar urmărind scopuri comune și prin conjugarea tuturor forțelor vom reuși să educăm o nouă generație care să aspire spre învățare, știință și cercetare. Lucrarea cuprinde viziunea părinților, elevilor și profesorilor despre principalele elemente ale educației STEAM.

The formation of the personality of a” budding ” man is the noble mission that belongs to both teachers and parents. Only by pursuing common goals and combining all forces we will be able to educate a new generation that aspires to learn science and research. The article covers the vision of parents, students and teachers about the main elements of STEAM education.

Cuvinte-cheie
educaţie STEAM, învăţare integrată, învățare prin proiecte,

STEAM education, Integrated learning, learning through projects