Articolul precedent |
Articolul urmator |
382 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 18:05 |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda. Abordarea tridimensională a educației STEAM. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 208-216. ISBN 978-9975-76- 342-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 208-216 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea personalității unui ”Om” în devenire este nobila misiune care revine deopotrivă, profesorilor și părinților. Doar urmărind scopuri comune și prin conjugarea tuturor forțelor vom reuși să educăm o nouă generație care să aspire spre învățare, știință și cercetare. Lucrarea cuprinde viziunea părinților, elevilor și profesorilor despre principalele elemente ale educației STEAM. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie STEAM, învăţare integrată, învățare prin proiecte, STEAM education, Integrated learning, learning through projects |
||||||
|