Articolul precedent |
Articolul urmator |
319 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 15:11 |
SM ISO690:2012 PĂTRAȘCU, Alexandra. Motivația în formarea deprinderilor geografice la elevi printr-o instruire diferențiată și practică. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 163-168. ISBN 978-9975-76- 342-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 163-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prima parte a acestui articol au fost evidențiate aspectele teoretice referitoare la formarea deprinderilor geografice în sistemul educațional avînd la bază motivația, iar în cea de-a doua parte a acestuia accentual a fost pus pe formarea deprinderilor elevilor printr-o instruire diferențiată prin intermediul activităților practice, concrete, în urma cărora se obțin performanțele dorite mult mai rapid comparând cu învățarea tradițională. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţia, deprinderi, instruire, instruire diferenţiată, motivation, skills, training, Differentiated training |
||||||
|