Motivația în formarea deprinderilor geografice la elevi printr-o instruire diferențiată și practică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
319 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 15:11
SM ISO690:2012
PĂTRAȘCU, Alexandra. Motivația în formarea deprinderilor geografice la elevi printr-o instruire diferențiată și practică. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 163-168. ISBN 978-9975-76- 342-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. IV, nr.2, 2021
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021

Motivația în formarea deprinderilor geografice la elevi printr-o instruire diferențiată și practică


Pag. 163-168

Pătrașcu Alexandra12
 
1 Colegiul Național „Alexandru Odobescu”, Pitești,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 noiembrie 2021


Rezumat

În prima parte a acestui articol au fost evidențiate aspectele teoretice referitoare la formarea deprinderilor geografice în sistemul educațional avînd la bază motivația, iar în cea de-a doua parte a acestuia accentual a fost pus pe formarea deprinderilor elevilor printr-o instruire diferențiată prin intermediul activităților practice, concrete, în urma cărora se obțin performanțele dorite mult mai rapid comparând cu învățarea tradițională.

In the first part of this article the theoretical aspects regarding the formation of geographical skills in the educational system based on motivation were highlighted, and in the second part of its emphasis it was put on the formation of students' skills through a differentiated training through practical, concrete activities, which result in the desired performance much faster compared to traditional learning.

Cuvinte-cheie
motivaţia, deprinderi, instruire, instruire diferenţiată,

motivation, skills, training, Differentiated training