Articolul precedent |
Articolul urmator |
350 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 15:11 |
SM ISO690:2012 PĂTRAȘCU, Alexandra. Motivația în formarea deprinderilor geografice la elevi printr-o instruire diferențiată și practică. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 163-168. ISBN 978-9975-76- 342-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 163-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prima parte a acestui articol au fost evidențiate aspectele teoretice referitoare la formarea deprinderilor geografice în sistemul educațional avînd la bază motivația, iar în cea de-a doua parte a acestuia accentual a fost pus pe formarea deprinderilor elevilor printr-o instruire diferențiată prin intermediul activităților practice, concrete, în urma cărora se obțin performanțele dorite mult mai rapid comparând cu învățarea tradițională. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţia, deprinderi, instruire, instruire diferenţiată, motivation, skills, training, Differentiated training |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Pătrașcu, A.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În prima parte a acestui articol au fost evidențiate aspectele teoretice referitoare la formarea deprinderilor geografice în sistemul educațional avînd la bază motivația, iar în cea de-a doua parte a acestuia accentual a fost pus pe formarea deprinderilor elevilor printr-o instruire diferențiată prin intermediul activităților practice, concrete, în urma cărora se obțin performanțele dorite mult mai rapid comparând cu învățarea tradițională.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>In the first part of this article the theoretical aspects regarding the formation of geographical skills in the educational system based on motivation were highlighted, and in the second part of its emphasis it was put on the formation of students' skills through a differentiated training through practical, concrete activities, which result in the desired performance much faster compared to traditional learning.</p></dc:description> <dc:source>Dialog intercultural polono-moldovenesc (Vol. IV, nr.2) 163-168</dc:source> <dc:subject>motivaţia</dc:subject> <dc:subject>deprinderi</dc:subject> <dc:subject>instruire</dc:subject> <dc:subject>instruire diferenţiată</dc:subject> <dc:subject>motivation</dc:subject> <dc:subject>skills</dc:subject> <dc:subject>training</dc:subject> <dc:subject>Differentiated training</dc:subject> <dc:title>Motivația în formarea deprinderilor geografice la elevi printr-o instruire diferențiată și practică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>