Articolul precedent |
Articolul urmator |
321 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 13:44 |
SM ISO690:2012 FIODORCIUC, Daniela. Metode de activizare a liceenilor în cadrul procesului de evaluare formativă la lecțiile de geografie. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.2, pp. 99-105. ISBN 978-9975-76-339-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională Ediția 70, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională" 70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 99-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În activitatea didactică profesorul acţionează prin intermediul unor metode de predare-învăţare-evaluare. Iar în perioada modernă profesorii tind să aplice metode interactive, dinamice de evaluare, care captează atenția și interesul elevilor pentru propria învățare și totodată creşte capaciatea şi eficiența învăţământului. Utilizând metode activizante în evaluare, se pot obţine diferenţe esenţiale în pregătirea și rezultatele elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă, metode interactive, evaluare formativă, Method, interactive methods, formative assessment |
||||||
|