Metode de activizare a liceenilor în cadrul procesului de evaluare formativă la lecțiile de geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
321 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 13:44
SM ISO690:2012
FIODORCIUC, Daniela. Metode de activizare a liceenilor în cadrul procesului de evaluare formativă la lecțiile de geografie. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.2, pp. 99-105. ISBN 978-9975-76-339-4..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională
Ediția 70, Vol.2, 2021
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională"
70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021

Metode de activizare a liceenilor în cadrul procesului de evaluare formativă la lecțiile de geografie

Methods of activating high school students in the formative assessment process at geography lessons


Pag. 99-105

Fiodorciuc Daniela12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Colegiul Pedagogic „Mihai Eminescu”, Soroca
 
 
Disponibil în IBN: 1 noiembrie 2021


Rezumat

În activitatea didactică profesorul acţionează prin intermediul unor metode de predare-învăţare-evaluare. Iar în perioada modernă profesorii tind să aplice metode interactive, dinamice de evaluare, care captează atenția și interesul elevilor pentru propria învățare și totodată creşte capaciatea şi eficiența învăţământului. Utilizând metode activizante în evaluare, se pot obţine diferenţe esenţiale în pregătirea și rezultatele elevilor.

In the didactic activity the teacher acts through teaching-learning-evaluation methods. And in the modern period, teachers tend to apply interactive, dynamic assessment methods, which capture students' attention and interest in their own learning and at the same time increase the capacity and efficiency of teaching. Using activating methods in assessment, can be obtained essential differences in student preparation and results.

Cuvinte-cheie
metodă, metode interactive, evaluare formativă,

Method, interactive methods, formative assessment