Articolul precedent |
Articolul urmator |
383 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-29 21:36 |
SM ISO690:2012 BALAN-CHIRIAC, Elena. Formarea culturii ecologice a școlarului mic prin integrarea conținuturilor curriculare. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.2, pp. 19-24. ISBN 978-9975-76-339-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională Ediția 70, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională" 70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 19-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt elucidate actualitatea problemei culturii ecologice, necesitatea realizării ei de la cele mai fragede vârste, este făcută o trecere în revistă a unor cercetări științifice la problema abordată și delimitat potențialul integrării curriculare în formarea culturii ecologice la elevul de vârstă școlară mică. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură ecologică, educaţie ecologică, conținuturi curriculare, integrarea conținuturilor curriculare, şcoală primară., environmental education, environmental culture, curriculum contents, integration, primary school. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Balan-Chiriac, E.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Formarea culturii ecologice a școlarului mic prin integrarea conținuturilor curriculare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-337-0.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>cultură ecologică</subject> <subject>educaţie ecologică</subject> <subject>conținuturi curriculare</subject> <subject>integrarea conținuturilor curriculare</subject> <subject>şcoală primară.</subject> <subject>environmental education</subject> <subject>environmental culture</subject> <subject>curriculum contents</subject> <subject>integration</subject> <subject>primary school.</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol sunt elucidate actualitatea problemei culturii ecologice, necesitatea realizării ei de la cele mai fragede vârste, este făcută o trecere în revistă a unor cercetări științifice la problema abordată și delimitat potențialul integrării curriculare în formarea culturii ecologice la elevul de vârstă școlară mică.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In the article are highlighted the timeliness of the issue of environmental conscience and the need for it to be carried out at the earliest age. In addition, it is present an overview of scientific research on the issue addressed and the potential of curriculum integration for the development of ecological behavior in primary school pupils.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>