Articolul precedent |
Articolul urmator |
376 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-19 09:06 |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela, HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia. Evaluare/autoevaluarea corectă a competențelor profesionale ale cadrelor didactice din „educația timpurie-impuls spre o dezvoltare profesională”. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: The mentalities of society in transformation, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, pp. 64-65. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 6, 2015 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane" 6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 64-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă rezultatele unei cercetări-acțiune, realizate în cadrul proiectului „Parteneriat Global în Educație”, implementat de Ministerul Educației în parteneriat cu Banca Mondială și UNICEF. În articol se vorbește despre importanța unei evaluări/autoevaluări corecte a cadrelor didactice din educația timpurie, atît din partea administrației cît și cea personală. Este indicată importanța perioadei de reflecție asupra activității proprii și a acumulării datelor probatorii prin utilizarea și implementarea diverselor instrumente de evaluare: fișe de reflecție; jurnale reflexive, portofolii ș.a. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare personală, autoevaluare, reflectare., Professional development, self-assessment, reflection |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Gînju, S.A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Haheu-Munteanu, E.V.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Evaluare/autoevaluarea corectă a competențelor profesionale ale cadrelor didactice din „educația timpurie-impuls spre o dezvoltare profesională”</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>dezvoltare personală</subject> <subject>autoevaluare</subject> <subject>reflectare.</subject> <subject>Professional development</subject> <subject>self-assessment</subject> <subject>reflection</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul reprezintă rezultatele unei cercetări-acțiune, realizate în cadrul proiectului „Parteneriat Global în Educație”, implementat de Ministerul Educației în parteneriat cu Banca Mondială și UNICEF. În articol se vorbește despre importanța unei evaluări/autoevaluări corecte a cadrelor didactice din educația timpurie, atît din partea administrației cît și cea personală. Este indicată importanța perioadei de reflecție asupra activității proprii și a acumulării datelor probatorii prin utilizarea și implementarea diverselor instrumente de evaluare: fișe de reflecție; jurnale reflexive, portofolii ș.a.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article contains the results of research achieved within the project “Global Partnership for Education”, implemented by the Ministry of Education, in partnership with the World Bank and UNICEF. The article talks about the professional development of teachers in early childhood education and it mentions about the role of evaluation and self-assessment as an incentive to the professional development of teachers. The authors propose efficient tools for professional development of teachers: reflective sheets, reflexive journal and portfolio.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>