Un model psihopedagogic de analiză a relațiilor dintre componentele activității de învățare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
344 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 21:21
SM ISO690:2012
PANICO, Vasile, FLUIERAR, Valentina. Un model psihopedagogic de analiză a relațiilor dintre componentele activității de învățare. In: Management educațional la nivel european.: Volum internațional de studii de specialitate în domeniul managementului educațional, Ed. 2, 26-27 septembrie 2020, Bacău. Bacău: Smart Academic, 2020, Ediția 2, pp. 17-19.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Management educațional la nivel european.
Ediția 2, 2020
Congresul "Congresul Internațional al Dascălilor români"
2, Bacău, Romania, 26-27 septembrie 2020

Un model psihopedagogic de analiză a relațiilor dintre componentele activității de învățare

A psychopedagogical model of analysis of the relationships between the components of the learning activity


Pag. 17-19

Panico Vasile, Fluierar Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2021


Rezumat

Lucrarea este consacrată analizei relațiilor dintre componentele activității de învățare. În articol se descriu și se caracterizează componentele activității de învățare: activarea atitudinilor/motivelor la subiecții educaționali, personalizarea obiectivelor de învățare, derularea și activarea acțiunilor de învățare și a acțiunilor afective, obținerea produselor învățării. Motivele, obiectivele și sistemul de acțiuni personalizate, intențiile și modelele de comportare etc. reprezintă un sistem de derivate ale educației și autoeducației formale, nonformale și informale.

The paper is dedicated to the analysis of the relationships between the components of the learning activity. The article describes and characterizes the components of the learning activity: activating attitudes / motives in educational subjects, personalizing learning objectives, carrying out and activating learning actions and emotional actions, obtaining learning products. Reasons, objectives and system of personalized actions, intentions and patterns of behaviour, etc. represents a system of derivatives of formal, non-formal and informal education and self-education.

Cuvinte-cheie
învățarea, atitudinile/motivele învățării, semnificația personală și sociopractică a învățării.,

learning, learning attitudes / motives, personal and social-practical significance of learning.