Articolul precedent |
Articolul urmator |
344 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 21:21 |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile, FLUIERAR, Valentina. Un model psihopedagogic de analiză a relațiilor dintre componentele activității de învățare. In: Management educațional la nivel european.: Volum internațional de studii de specialitate în domeniul managementului educațional, Ed. 2, 26-27 septembrie 2020, Bacău. Bacău: Smart Academic, 2020, Ediția 2, pp. 17-19. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Management educațional la nivel european. Ediția 2, 2020 |
||||||
Congresul "Congresul Internațional al Dascălilor români" 2, Bacău, Romania, 26-27 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 17-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea este consacrată analizei relațiilor dintre componentele activității de învățare. În articol se descriu și se caracterizează componentele activității de învățare: activarea atitudinilor/motivelor la subiecții educaționali, personalizarea obiectivelor de învățare, derularea și activarea acțiunilor de învățare și a acțiunilor afective, obținerea produselor învățării. Motivele, obiectivele și sistemul de acțiuni personalizate, intențiile și modelele de comportare etc. reprezintă un sistem de derivate ale educației și autoeducației formale, nonformale și informale. |
||||||
Cuvinte-cheie învățarea, atitudinile/motivele învățării, semnificația personală și sociopractică a învățării., learning, learning attitudes / motives, personal and social-practical significance of learning. |
||||||
|