Articolul precedent |
Articolul urmator |
378 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 21:21 |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile, FLUIERAR, Valentina. Un model psihopedagogic de analiză a relațiilor dintre componentele activității de învățare. In: Management educațional la nivel european.: Volum internațional de studii de specialitate în domeniul managementului educațional, Ed. 2, 26-27 septembrie 2020, Bacău. Bacău: Smart Academic, 2020, Ediția 2, pp. 17-19. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Management educațional la nivel european. Ediția 2, 2020 |
||||||
Congresul "Congresul Internațional al Dascălilor români" 2, Bacău, Romania, 26-27 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 17-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea este consacrată analizei relațiilor dintre componentele activității de învățare. În articol se descriu și se caracterizează componentele activității de învățare: activarea atitudinilor/motivelor la subiecții educaționali, personalizarea obiectivelor de învățare, derularea și activarea acțiunilor de învățare și a acțiunilor afective, obținerea produselor învățării. Motivele, obiectivele și sistemul de acțiuni personalizate, intențiile și modelele de comportare etc. reprezintă un sistem de derivate ale educației și autoeducației formale, nonformale și informale. |
||||||
Cuvinte-cheie învățarea, atitudinile/motivele învățării, semnificația personală și sociopractică a învățării., learning, learning attitudes / motives, personal and social-practical significance of learning. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Panico, V.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Fluierar, V.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Un model psihopedagogic de analiză a relațiilor dintre componentele activității de învățare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>învățarea</subject> <subject>atitudinile/motivele învățării</subject> <subject>semnificația personală și sociopractică a învățării.</subject> <subject>learning</subject> <subject>learning attitudes / motives</subject> <subject>personal and social-practical significance of learning.</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Lucrarea este consacrată analizei relațiilor dintre componentele activității de învățare. În articol se descriu și se caracterizează componentele activității de învățare: activarea atitudinilor/motivelor la subiecții educaționali, personalizarea obiectivelor de învățare, derularea și activarea acțiunilor de învățare și a acțiunilor afective, obținerea produselor învățării. Motivele, obiectivele și sistemul de acțiuni personalizate, intențiile și modelele de comportare etc. reprezintă un sistem de derivate ale educației și autoeducației formale, nonformale și informale.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The paper is dedicated to the analysis of the relationships between the components of the learning activity. The article describes and characterizes the components of the learning activity: activating attitudes / motives in educational subjects, personalizing learning objectives, carrying out and activating learning actions and emotional actions, obtaining learning products. Reasons, objectives and system of personalized actions, intentions and patterns of behaviour, etc. represents a system of derivatives of formal, non-formal and informal education and self-education.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>