Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
488 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 09:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.851:377.1 (1) |
Educație (14334) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 HAJDEU, Mihaela. Problema formării competenței matematice la elevii din învățământul profesional tehnic postsecundar (viitori învățători ai claselor primare). In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 48-54. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.48-54 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.48-54 | ||||||
CZU: 372.851:377.1 | ||||||
Pag. 48-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența matematică este un subiect foarte abordat la nivel internațional, de aceea o problemă actuală este și formarea competenței matematice la elevi. În acest articol este abordată problema formării competenței matematice la elevii din învățământul profesional tehnic postsecundar - viitori învățători ai claselor primare. De asemenea sunt evidențiate și descrise principiile de formare a competenței matematice ce stau la baza formării competenței matematice. |
||||||
Cuvinte-cheie formare profesională, competenţă profesională, sistem de cunoștințe, competență matematică, principiile didactice, etc, vocational training, professional competence, knowledge system, mathematical competence, didactic principles, etc |
||||||
|