Problema formării competenței matematice la elevii din învățământul profesional tehnic postsecundar (viitori învățători ai claselor primare)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
488 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 09:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.851:377.1 (1)
Educație (14334)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273)
SM ISO690:2012
HAJDEU, Mihaela. Problema formării competenței matematice la elevii din învățământul profesional tehnic postsecundar (viitori învățători ai claselor primare). In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 48-54. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.48-54
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Problema formării competenței matematice la elevii din învățământul profesional tehnic postsecundar (viitori învățători ai claselor primare)

The problem of forming mathematical competence for students in post-secondary technical vocational education (future primary school teachers)

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.48-54
CZU: 372.851:377.1

Pag. 48-54

Hajdeu Mihaela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 iulie 2021


Rezumat

Competența matematică este un subiect foarte abordat la nivel internațional, de aceea o problemă actuală este și formarea competenței matematice la elevi. În acest articol este abordată problema formării competenței matematice la elevii din învățământul profesional tehnic postsecundar - viitori învățători ai claselor primare. De asemenea sunt evidențiate și descrise principiile de formare a competenței matematice ce stau la baza formării competenței matematice.

Mathematical competence is a very addressed topic at the international level, so a current issue is the formation of mathematical competence in students. This article addresses the issue of training mathematical competence in students in post-secondary technical vocational education - future primary school teachers. The principles of mathematical competence training that underlie the formation of mathematical competence are also highlighted and described.

Cuvinte-cheie
formare profesională, competenţă profesională, sistem de cunoștințe, competență matematică, principiile didactice, etc,

vocational training, professional competence, knowledge system, mathematical competence, didactic principles, etc