Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
573 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 19:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.046.12:004 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (245) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora. Dezvoltarea abilităților de gândire computațională în școala primară. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 42-47. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.42-47 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.42-47 | ||||||
CZU: 37.046.12:004 | ||||||
Pag. 42-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Gândirea computațională va influența pe toată lumea în fiecare domeniu al activității. Această viziune reprezintă o nouă provocare educațională pentru societatea noastră, în special pentru copiii noștri. Când „gândim computațional”, trebuie să fim atenți la cei trei factori: știință, tehnologie și societate. Accelerarea progreselor tehnologice și a cerințelor societății la etapa actuală ne obligă să revizuim cele mai elementare întrebări științifice ce țin de gândirea computațională. În zilele noastre, sistemele școlare subliniază relevanța „gândirii computaționale” și a roboticii educaționale nu numai în educația STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică), ci și în alte discipline umaniste ca întărire a creativității elevilor și capacitatea de a rezolva probleme. Acest articol prezintă o sinteză a gândirii computaționale cu exemple de dezvoltare a acesteia în școala primară prin intermediul roboticii educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire computațională, robotică educațională, gândire algoritmică, computational thinking, educational robotics, algorithmic thinking |
||||||
|