Articolul precedent |
Articolul urmator |
1675 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-14 00:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:81'243 (1) |
Organizarea instruirii (533) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 SÎRBU, Natalia. Integrating language and culture teaching. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 192-195. ISBN 978-9975-56-604-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 3, 2018 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:81'243 | ||||||
Pag. 192-195 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ultimii ani lumea a devenit asemeni unui mare sat în care oamenii călătoresc peste tot și frontierele au dispărut după orizont. Doar cu cîțiva ani în urmă era foarte dificil să porți o discuție amplă cu studenții despre călătorii. Astăzi aproape fiecare student a vizitat o țară sau alta sau chiar mai multe decît una. Iată de ce, adăugător la memorarea vocabularului și a gramaticii, studenții noștri au nevoie să cunoască regulile socioculturale utilizate de vorbitorii nativi și deținerea doar a competențelor lingvistice pentru comunicare nu mai este îndeajuns. Articolul cercetează fenomenul de integrare a predării limbii de rînd cu predarea culturii pertinente limbii studiate, cultura fiind considerată de mulți ca o a „cincea abilitate” ce trebuie să fie predată în cadrul orelor de limbă străină. |
||||||
Cuvinte-cheie culture, intercultural communication, intercultural competence, cultural iceberg |
||||||
|