Dezvoltarea comunicării la preşcolari prin metode interactive de grup
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
775 145
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 11:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.091 (16)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
SM ISO690:2012
ȚIFRAC, Maria. Dezvoltarea comunicării la preşcolari prin metode interactive de grup. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 22-25. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718806
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455

Dezvoltarea comunicării la preşcolari prin metode interactive de grup

Developing Communication in Preschoolers through Interactive Group Methods

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718806
CZU: 373.2.091

Pag. 22-25

Țifrac Maria12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Școala Gimnazială Nr. 5 Sighetu Marmației, Maramureș
 
Teze de doctorat:
 
Disponibil în IBN: 5 iulie 2021


Rezumat

În societatea actuală are loc un proces energic care obligă toate categoriile sociale să ţină pasul cu evoluţia societăţii şi educaţiei. Suntem în era informaţională, pe care unii o acceptă mai greu, se integrează mai greu. Şi în învăţământ au loc transformări, pornind de la crearea mediului de învăţare, care poate optimiza tehnicile de învăţare şi de muncă intelectuală sau le poate încetini. Nevoile şi cerinţele preşcolarilor pe plan educaţional pretind cadrelor didactice o schimbare a modului de abordare a activităţii didactice.

In today’s society there is an energetic process that forces all social categories to keep up with the evolution of society and education. We are in the information age, which some may find harder to accept and to integrate into. Change is also taking place in education, starting with the creation of a learning environment that may either optimize or slow down learning and intellectual work techniques. The needs and requirements of preschoolers in terms of education require teachers to change their approach to teaching.

Cuvinte-cheie
comunicare, preşcolari, metode interactive de grup, educatori,

communication, preschoolers, interactive group methods, kindergarten teachers