Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
775 145 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 11:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.091 (16) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 ȚIFRAC, Maria. Dezvoltarea comunicării la preşcolari prin metode interactive de grup. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 22-25. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718806 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718806 | |||||||
CZU: 373.2.091 | |||||||
Pag. 22-25 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În societatea actuală are loc un proces energic care obligă toate categoriile sociale să ţină pasul cu evoluţia societăţii şi educaţiei. Suntem în era informaţională, pe care unii o acceptă mai greu, se integrează mai greu. Şi în învăţământ au loc transformări, pornind de la crearea mediului de învăţare, care poate optimiza tehnicile de învăţare şi de muncă intelectuală sau le poate încetini. Nevoile şi cerinţele preşcolarilor pe plan educaţional pretind cadrelor didactice o schimbare a modului de abordare a activităţii didactice. |
|||||||
Cuvinte-cheie comunicare, preşcolari, metode interactive de grup, educatori, communication, preschoolers, interactive group methods, kindergarten teachers |
|||||||
|