Procesul didactic mixt sau hibrid: oportunităţi şi dificultăţi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
456 73
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 15:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:004 (14)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189)
SM ISO690:2012
CUCOŞ, Constantin. Procesul didactic mixt sau hibrid: oportunităţi şi dificultăţi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 2-4. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718789
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455

Procesul didactic mixt sau hibrid: oportunităţi şi dificultăţi

The Mixed, or Hybrid, Teaching Process: Opportunities and Difficulties

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718789
CZU: 37.01:004

Pag. 2-4

Cucoş Constantin
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 5 iulie 2021


Rezumat

Articolul abordează aspecte legate de caracteristicile şi dificultăţile modelului hibrid/mixt de predare-învăţare, îmbrăţişat de sistemul de învăţământ în contextul pandemic. Totodată, sunt analizate avantajele pe care variantele de învăţare hibride le-ar putea aduce în perspectivă.

The article addresses issues related to the characteristics and difficulties of the hybrid/mixed teaching-learning model, embraced by the education system in the pandemic context. At the same time, the advantages that hybrid learning variants could bring in perspective are analyzed.

Cuvinte-cheie
învăţare mixtă, online, resurse digitale, Învățare colaborativă,

blended learning, online, digital resources, collaborative learning