Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
456 73 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 15:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:004 (14) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189) |
SM ISO690:2012 CUCOŞ, Constantin. Procesul didactic mixt sau hibrid: oportunităţi şi dificultăţi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 2-4. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718789 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718789 | ||||||
CZU: 37.01:004 | ||||||
Pag. 2-4 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează aspecte legate de caracteristicile şi dificultăţile modelului hibrid/mixt de predare-învăţare, îmbrăţişat de sistemul de învăţământ în contextul pandemic. Totodată, sunt analizate avantajele pe care variantele de învăţare hibride le-ar putea aduce în perspectivă. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare mixtă, online, resurse digitale, Învățare colaborativă, blended learning, online, digital resources, collaborative learning |
||||||
|