Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
301 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 13:44 |
SM ISO690:2012 COMAN, Claudiu. Strategii de comunicare politică în campaniile electorale din spaţiul public românesc. In: Buletinul Inovațiilor al Centrului de Inovare și Transfer Tehnologic , 2018, nr. 2, pp. 29-30. ISSN 2537-6411. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul Inovațiilor al Centrului de Inovare și Transfer Tehnologic | ||||||
Numărul 2 / 2018 / ISSN 2537-6411 /ISSNe 2537-642X | ||||||
|
||||||
Pag. 29-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Teoria imaginii susține că percepțiile sunt determinate de stimuli – adică perceperea unui candidat de către electorat depinde de trăsăturile pe care candidatul respectiv le proiectează. Astfel, un rol important asupra perceperii imaginii îl reprezintă mass-media. Principiul echilibrului perceptiv, pe de altă parte, susține că percepțiile sunt determinate de agentul percepției – adică electoratul îmbracă un candidat în imagini ce corespund propriilor valori politice. Teoria determinării subiective coincide cu studiile electorale, care pun accent pe rolul loialității politice a alegătorilor în formarea percepțiilor asupra liderilor politici. Când persoana este implicată în atingerea obiectivului, satisfacția este automată și evitarea insatisfacției este importantă. […] din cauză că un produs este o parte importantă din viața unei persoane, o mare implicare a consumatorului are o puternică motivație de a evita insatisfacția ce urmează achiziționării. Ei au mai mult decât o miză în situația achiziționării și o mare nevoie să facă o alegere înțeleaptă. Natura umană este făcută să eticheteze, să creeze stereotipuri. Astfel, ne putem crea o părere greșită despre un lucru dat sau despre o persoană sau un grup social fără a cunoaște adevărul în întregime, ci doar pentru simplul fapt că este doar diferit(ă) de noi. Prin dorința de a cunoaște lucruri noi și diferite putem trece peste aceste stereotipuri, prejudecăți și etichete și să vedem mai departe de ce este la suprafață, să cunoaștem ce se află în nucleu. |
||||||
|