Tradițional și modern în educația incluzivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
311 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 13:53
SM ISO690:2012
STANDAVID, Adrian Gheorghe. Tradițional și modern în educația incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 127-131. ISBN 978-9975-132-71-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 2, 2016
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016

Tradițional și modern în educația incluzivă


Pag. 127-131

Standavid Adrian Gheorghe
 
Liceul Vocațional de Artă, Tîrgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

Over time, inclusive education has experienced a variety of forms, from denial of the problem – in communism, pending active-participative methods, involving children in their own training – in the contemporary world. The paper presents some specific aspects of each stage