Articolul precedent |
Articolul urmator |
311 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 13:53 |
SM ISO690:2012 STANDAVID, Adrian Gheorghe. Tradițional și modern în educația incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 127-131. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 127-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Over time, inclusive education has experienced a variety of forms, from denial of the problem – in communism, pending active-participative methods, involving children in their own training – in the contemporary world. The paper presents some specific aspects of each stage |
||||||
|