Articolul precedent |
Articolul urmator |
344 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 13:53 |
SM ISO690:2012 STANDAVID, Adrian Gheorghe. Tradițional și modern în educația incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 127-131. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 127-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Over time, inclusive education has experienced a variety of forms, from denial of the problem – in communism, pending active-participative methods, involving children in their own training – in the contemporary world. The paper presents some specific aspects of each stage |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Standavid, A.</dc:creator> <dc:date>2016</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>Over time, inclusive education has experienced a variety of forms, from denial of the problem – in communism, pending active-participative methods, involving children in their own training – in the contemporary world. The paper presents some specific aspects of each stage</p></dc:description> <dc:source>Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii (Ediția 2) 127-131</dc:source> <dc:title>Tradițional și modern în educația incluzivă</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>