Tradițional și modern în educația incluzivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
345 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 13:53
SM ISO690:2012
STANDAVID, Adrian Gheorghe. Tradițional și modern în educația incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 127-131. ISBN 978-9975-132-71-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 2, 2016
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016

Tradițional și modern în educația incluzivă


Pag. 127-131

Standavid Adrian Gheorghe
 
Liceul Vocațional de Artă, Tîrgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

Over time, inclusive education has experienced a variety of forms, from denial of the problem – in communism, pending active-participative methods, involving children in their own training – in the contemporary world. The paper presents some specific aspects of each stage

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Standavid, A.</creatorName>
<affiliation>Liceul Vocațional de Artă, Tîrgu Mureș, România</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Tradițional și modern &icirc;n educația incluzivă</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2016</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-132-71-8</relatedIdentifier>
<dates>
<date dateType='Issued'>2016</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Over time, inclusive education has experienced a variety of forms, from denial of the problem &ndash; in communism, pending active-participative methods, involving children in their own training &ndash; in the contemporary world. The paper presents some specific aspects of each stage</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>