Articolul precedent |
Articolul urmator |
405 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 15:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
796 (795) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1723) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Mihaela. Competențele de comunicare la ora de educație fizică. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 233-243. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 796 | ||||||
Pag. 233-243 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Physical education is characterized, contrary to some preconceived ideas, through an intense multi-level communication process, both between teacher and pupils, as well as between students. The didactic communication within this discipline of the curriculum is based on the achievement of the proposed objectives, along with motivation. Moreover, in most cases, motivation can be successfully stimulated by adapting and individualizing the didactic message so as to lead to the attachment to this discipline. |
||||||
Cuvinte-cheie empathy, education, learning, efficient communication, didactic communication, didactic message, phyisical education, empatie, educaţie, învăţare, comunicare eficientă, comunicare didactică, Emotivitate, mesaj didactic, educaţie fizică. |
||||||
|