Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 15:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
796 (808) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1735) |
![]() FLOREA, Mihaela. Competențele de comunicare la ora de educație fizică. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 233-243. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 796 | ||||||
Pag. 233-243 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Physical education is characterized, contrary to some preconceived ideas, through an intense multi-level communication process, both between teacher and pupils, as well as between students. The didactic communication within this discipline of the curriculum is based on the achievement of the proposed objectives, along with motivation. Moreover, in most cases, motivation can be successfully stimulated by adapting and individualizing the didactic message so as to lead to the attachment to this discipline. |
||||||
Cuvinte-cheie empathy, education, learning, efficient communication, didactic communication, didactic message, phyisical education, empatie, educaţie, învăţare, comunicare eficientă, comunicare didactică, Emotivitate, mesaj didactic, educaţie fizică. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Florea, M.</dc:creator> <dc:date>2019</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>Physical education is characterized, contrary to some preconceived ideas, through an intense multi-level communication process, both between teacher and pupils, as well as between students. The didactic communication within this discipline of the curriculum is based on the achievement of the proposed objectives, along with motivation. Moreover, in most cases, motivation can be successfully stimulated by adapting and individualizing the didactic message so as to lead to the attachment to this discipline.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='ro'><p>Ora de educație fizică se caracterizează, contrar unor idei preconcepute, printr-un intens proces de comunicare, desfășurat pe mai multe planuri, atât între profesor și elevi, cât și între elevi. Comunicarea didactică în cadrul acestei discipline din planul de învățământ stă la baza atingerii obiectivelor propuse, alături de motivație. Mai mult, în majoritatea cazurilor, motivația poate fi stimulată cu succes prin adaptarea și individualizarea mesajului didactic, astfel încât să conducă la apariția atașamentului față de această disciplină.</p></dc:description> <dc:source>Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice (Vol.18, Partea 1) 233-243</dc:source> <dc:subject>empathy</dc:subject> <dc:subject>education</dc:subject> <dc:subject>learning</dc:subject> <dc:subject>efficient communication</dc:subject> <dc:subject>didactic communication</dc:subject> <dc:subject>didactic message</dc:subject> <dc:subject>phyisical education</dc:subject> <dc:subject>empatie</dc:subject> <dc:subject>educaţie</dc:subject> <dc:subject>învăţare</dc:subject> <dc:subject>comunicare eficientă</dc:subject> <dc:subject>comunicare didactică</dc:subject> <dc:subject>Emotivitate</dc:subject> <dc:subject>mesaj didactic</dc:subject> <dc:subject>educaţie fizică.</dc:subject> <dc:title>Competențele de comunicare la ora de educație fizică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>