Articolul precedent |
Articolul urmator |
349 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 09:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (833) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Ionela -Aura. Preșcolaritatea – perioada optimă de formare a imaginii de sine. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 243-249. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2 | ||||||
Pag. 243-249 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
An early, individualized educational program needs to be based on building the personality of the child. He projects the dimensions of the development domains into the child, with care about what each person's identity is. To build a self-image, we must start from the identity, value and uniqueness of each child. |
||||||
Cuvinte-cheie self-image, education, early education, pre-school, personality., imagine de sine, educaţie, educaţie timpurie, preşcolar, personalitate. |
||||||
|