Preșcolaritatea – perioada optimă de formare a imaginii de sine
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
349 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 09:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2 (833)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
SM ISO690:2012
FLOREA, Ionela -Aura. Preșcolaritatea – perioada optimă de formare a imaginii de sine. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 243-249. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 1, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Preșcolaritatea – perioada optimă de formare a imaginii de sine

CZU: 373.2

Pag. 243-249

Florea Ionela -Aura
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2021


Rezumat

An early, individualized educational program needs to be based on building the personality of the child. He projects the dimensions of the development domains into the child, with care about what each person's identity is. To build a self-image, we must start from the identity, value and uniqueness of each child.

Un program educativ timpuriu, individualizat are nevoie să se bazeze pe construcția personalității copilului. El proiectează în copil dimensiunile domeniilor de dezvoltare, cu grija față de ceea ce este identitatea fiecăruia. Pentru a construi o imagine de sine, trebuie sa pornim de la identitatea, valoarea si unicitatea fiecarui copil.

Cuvinte-cheie
self-image, education, early education, pre-school, personality.,

imagine de sine, educaţie, educaţie timpurie, preşcolar, personalitate.