Articolul precedent |
Articolul urmator |
421 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 21:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3 (782) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 PAGA, Doina. Premise ale formării competenţelor literar-artistice ale elevilor din clasele primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 196-206. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3 | ||||||
Pag. 196-206 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the problem of the formation of the literary-artistic skills of primary school pupils, insisting on a number of determinant premises of this process, namely: the knowledge of the small student of a code system and the experience of trans-textuality, memory, thinking, learner's interest in learning and text reading, artistic reception, etc. It refers to a series of theories and ideas belonging to notorious names in the field of psychology (J. Piajet, A. Cosmovici, L. Iacob, T. Creţu), the theory of reading (P. Cornea), the theory and methodology of literary- artistic (V. Pâslaru, C. Şchiopu, M. Zlate, etc). |
||||||
Cuvinte-cheie communication skills, language skills, prerequisites, reading text, reception, literary and artistic competence., competenţă de comunicare, competenţă lingvistică, premise, lectură, text, receptare, competență literar-artistică. |
||||||
|