Abordarea şi rezolvarea unui conflict şcolar prin comunicare didactică eficientă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
411 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 21:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316 (3620)
Sociologie (3342)
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Laura. Abordarea şi rezolvarea unui conflict şcolar prin comunicare didactică eficientă. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 145-151. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 1, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Abordarea şi rezolvarea unui conflict şcolar prin comunicare didactică eficientă

CZU: 316

Pag. 145-151

Chiriac Laura
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2021


Rezumat

For teachers, conflict situations are some of the most difficult tests of professional abilities and deontology, since a conflict situation has implications on both communication channels and the environment in which the participants evolve.. The teacher helps students develop positive attitudes towards everything surrounding them, to the environment, to parents and colleagues.

Pentru profesori, situaţiile conflictuale constituie unele dintre cele mai grele teste de abilitate şi deontologie profesională, dat fiind faptul că o situaţie conflictuală are implicaţii atât asupra canalelor de comunicare, cât şi asupra mediului în care evoluează participanţii. Învăţătorul ajută elevii să-şi dezvolte atitudini pozitive faţă de tot ce îi înconjoară, faţă de mediul înconjurător, față de parinţi şi de colegi.

Cuvinte-cheie
conflict, communication, abilities, activities, positive attitudes,

conflict, comunicare, abilităţi, activităţi, atitudini pozitive Arta de a comunica nu