Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 21:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316 (3715) |
Социология (3428) |
![]() CHIRIAC, Laura. Abordarea şi rezolvarea unui conflict şcolar prin comunicare didactică eficientă. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 145-151. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 316 | ||||||
Pag. 145-151 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
For teachers, conflict situations are some of the most difficult tests of professional abilities and deontology, since a conflict situation has implications on both communication channels and the environment in which the participants evolve.. The teacher helps students develop positive attitudes towards everything surrounding them, to the environment, to parents and colleagues. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict, communication, abilities, activities, positive attitudes, conflict, comunicare, abilităţi, activităţi, atitudini pozitive Arta de a comunica nu |
||||||
|