Un posibil model de (auto)formare a cadrelor didactice din perspectiva „şcolii altfel”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
313 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 02:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.03/.04+37.091 (1)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Un posibil model de (auto)formare a cadrelor didactice din perspectiva „şcolii altfel”. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 169-174. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Un posibil model de (auto)formare a cadrelor didactice din perspectiva „şcolii altfel”

CZU: 37.03/.04+37.091

Pag. 169-174

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 mai 2021


Rezumat

The reason for the elaboration of this publication consists, in fact, in the need to fulfill the methodological significance of a possible model of organization and development of a pedagogical session of (self) training of teachers from the perspective of the concept „School differently”. The current educational policies capitalize on the integration of formal and non-formal education due to the institutionalized framework in which it is carried out, the informational content approached, the implementation strategies, the evaluation and certification modalities, etc.. These can significantly be conceptualized and realized in alternative programs / curricula at the decision of the school in organizing various activities from the perspective of „School differently”, promoting some European values.