Aspecte ale utilizării platformelor educaționale în activitatea didactică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
427 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 17:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:004+573 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280)
Biologie generală şi teoretică (107)
SM ISO690:2012
ȚÂNCULESCU, Elena-Camelia. Aspecte ale utilizării platformelor educaționale în activitatea didactică. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 393-398. ISBN 978-9975-76-327-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 8, Vol.1, 2021
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021

Aspecte ale utilizării platformelor educaționale în activitatea didactică

CZU: 37.018.43:004+573

Pag. 393-398

Țânculescu Elena-Camelia
 
Liceul Teoretic "Ion Borcea", Buhuși, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2021


Rezumat

În vederea adaptării activității didactice la nevoile educaționale ale elevilor, utilizarea platformelor educaționale oferă multiple soluții. Doresc să prezint unele aspecte ale utilizării platformelor educaționale Edmodo, Classroom și e-Twinning rezultate din activitatea la clasă din perspectiva formării și dezvoltării competenței “a învăța să înveți“. Analizând implementatrea platformelor educaționale am identificat unele situații în care acestea asigură formarea și dezvoltarea competenței de integrare și transfer a cunoștințelor și metodelor specifice biologiei în contexte noi, situaţii care pot fi regândite într-o variantă optimizată ce urmează a fi aplicată la alte generaţii de elevi.

In order to adapt teaching to pupils' educational needs, the use of educational platforms offers multiple solutions. I would like to present some aspects of useing educational platforms: Edmodo, Classirom and e-Twinning. This aspects results from class activity in terms of training and developing the competence “learn to learn”. By analyzing the implementation of educational platforms, I have identified some situations in which they provide training and development of competence for integrating and transferring knowledge and methods specific to biology in new contexts, which can be rethought into an optimized version to be applied to other generations of pupils.

Cuvinte-cheie
platformă educațională, competenţă-cheie, integrare, transfer, colaborare,

educational platform, Key-competence, integration, transfer, collaboration