Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 17:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:004+573 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280) |
Biologie generală şi teoretică (107) |
![]() ȚÂNCULESCU, Elena-Camelia. Aspecte ale utilizării platformelor educaționale în activitatea didactică. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 393-398. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:004+573 | ||||||
Pag. 393-398 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În vederea adaptării activității didactice la nevoile educaționale ale elevilor, utilizarea platformelor educaționale oferă multiple soluții. Doresc să prezint unele aspecte ale utilizării platformelor educaționale Edmodo, Classroom și e-Twinning rezultate din activitatea la clasă din perspectiva formării și dezvoltării competenței “a învăța să înveți“. Analizând implementatrea platformelor educaționale am identificat unele situații în care acestea asigură formarea și dezvoltarea competenței de integrare și transfer a cunoștințelor și metodelor specifice biologiei în contexte noi, situaţii care pot fi regândite într-o variantă optimizată ce urmează a fi aplicată la alte generaţii de elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie platformă educațională, competenţă-cheie, integrare, transfer, colaborare, educational platform, Key-competence, integration, transfer, collaboration |
||||||
|