Articolul precedent |
Articolul urmator |
351 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 17:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:573 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Biologie generală şi teoretică (106) |
SM ISO690:2012 PLACINTA, Daniela. Aspecte didactice în cadrul învățării online a elevilor la biologie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 379-384. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:573 | ||||||
Pag. 379-384 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea online la disciplina Biologie necesită o abordare metodologică bine chibzuită. Cadrul didactic este îndemnat să-și planifice lecțiile în așa mod, ca elevii să facă față la cerințele propuse de finalitățile Curriculumului la Biologie, ediția 2019. Totodată, respectarea Metodologiei privind continuarea la distanță a procesului educațional în condiții de carantină, propus de către MECC, ghidează părțile implicate în procesul educațional, să desfășoare învățarea prin activități hibride. Competența profesională a cadrului didactic, solicită o abordare metodologică specifică învățării online la biologie, fiind axată pe aspecte didactice eficiente procesului educațional la distanță |
||||||
Cuvinte-cheie biologie, metode didactice, strategii de învăţare, învățarea la distanță, lecție hibridă, sistem de principii., biology, teaching methods, learning strategies, distance learning, hybrid lesson, system of principles. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-127624</doi_batch_id> <timestamp>1714211392</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-327-1</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Aspecte didactice în cadrul învățării online a elevilor la biologie</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Daniela</given_name> <surname>Placinta</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>379</first_page> <last_page>384</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>